We know that you're in there, and that you're all alone!

Igår såg jag fram emot denna fredag! En ensam kväll med mig själv. Jag planerade middagen jag skulle göra efter jobbet, mat jag nu sitter och äter en aning sent (slutade kl 20). Det blev klyftpotatis och hemmagjord tzatsiki, eller som min mamma skulle säga tsatisisi. Jag slog till och köpte Cola såhär runt jul. Apotekarens julmust finns ju inte här sorligt nog. Men iaf.. Jag hade sett fram emot det hela dagen igår och hela dagen idag. Nu när jag väl sitter här med min klyftpotatis, tzatsiki och cola känner jag att nåt saknas. Nån att dela denna mat med. Känner mig som en sorlig person som sitter hemma med sån här "dela med sig mat" och äter den alldels själv. Sen så har jag lite choklad jag tänkte proppa i mig som efterrätt. Gott, ja visst! Ensamt, O JA! Dont try this at home.

Nåt som hade hjälpt lite är väl om jag hade kommit ihåg att köpa en baugette. Det hade ju passat alldeles perfekt till min goda hemmagjorda tsatisisi, inte sant?

Alldeles strax blir det film. Elf för att vara mer exakt.

Yo yo yo, bitches n' hoes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0