A nigga like me is goin' insane. Insane in the membrane.

Smärta säger jag bara. Otrolig mega hyper super duper extrem smärta! Jag har svalgont. Det gör ont när jag sväljer framför allt, men även när jag pratar, hickar och gör andra normala saker. Denna smärta är inte att leka med. Fy fan. Känner att jag börjar bli sjuk också vilket suger åsnekuk. Men what to do? Äter ju massa antigrejer redan så jag får väl bara accept my dom och ta det som en man helt enkelt.

Idag var jag för övrigt i Svenska Kyrkan. Trodde aldrig att jag frivilligt skulle gå till kyrkan, förutom när det gäller dop och såna där grejer. Vi gick iaf dit för att joina julpysslet. Var ganska nice. Precis som på dagis, och låg- och mellanstadiet = en dröm för mig... Folk satt och gjorde tomtar, julkort, smällkarameller, luciakronor (till luciatågen dom har i kyrkan på lördag), ljuslyktor och andra diverse grejer. Jag gjorde en jultomte och ett julkort. Självklart var mina grejer KUNG och jag blev hyllad av hela kyrkan och dess medlemmar. Im the new Jesus I tell ya!

Nu sitter jag iaf här och dricker te, eller försöker rättare sagt. Jag tar extremt god tid på mig innan tevattnet lämnar min mun och åker ner i strupen. Smärtsamt! Hur ska detta gå? Som Jesus kanske jag borde heala mig själv. Faaast, Jesus är ju inte egoist, så jag får ta smärtan som sagt. Som en vanlig dödlig. Vi kör på den!

Ouuuch

Kommentarer
Postat av: You know you love me

You're the messias we've been waiting for! Praaaise the loord!



Beautiful lord!



Hallå jag måste få veta ze datym! jag skriver dig nu smutta

2008-12-12 @ 16:29:39
URL: http://murdle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0