You make me happy when skies are grey

Ok, jag älskar ju att baka. Idag fick jag en brilliant idé! En "bakealong". En dag då alla ens vänner, eller bara ett fåtal räcker, samlas hos någon och bara bakar. Små söta kakor, goda bullar, New York style cheesecake (!), kladdkaka, muffins, cup cakes, pajer.. ALLT. Fatta vad nice!

Jag ska nog ta och organisera ihop en sådan dag. Fy vad jag blev exalterad! :)

MUUUUUMS!







Ok, so I love to bake. Today I got this brilliant idea! A "bakealong". A day when all your friends, or just a handfull, get together and just bake. Cute little cookies, delicious buns, New York style cheesecake, "sticky cake" (almost like brownies), muffins, cup cakes, pies... EVERYTHING. How sweet is that? I think I'm gonna organize a day like that. Damn, Im excited!

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh jag kommer ihåg på mellanstadiet. Då hade vi knytkalas en gång varje termin. Alla tog med en kaka eller kanske chips eller godisskål eller liknande var! Det var så himla GOTT! Usch vad sugen jag blev på det nu.

2009-10-07 @ 23:11:56
URL: http://metrobloggen.se/heyhanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0