"Begin at the beginning and go on till you come to the end: then stop"

Har ju som sagt tid hos tatueraren på onsdag, tror jag kan ha skrivit tisdag tidigare, vad vet jag. Skulle inte förvåna mig om jag skrev fel tidigare. Anyways. Det här är dom fotona jag har skickat till min tatuerare som han kan använda som inspiration. Alice i Underlandet är temat som sagt, helst i en mörkare ton än Disney, och i ramar.



 

 

 



Dom flesta bilderna kommer från deviantart.com var ett tag sen jag sparade dessa bilder så jag är inte helt 100 på var jag har tagit resten.




As I mention earlier, I have my tattoo appointment on Wednesday, I think I wrote Tuesday before though, I dunno. It wouldnt surprice me if I did. Anyways, these are the pictures I sent to my tattooer to use as inspiration. Alice in Wonderland is, as mentioned before, the theme, preferably a little darker than Disney, and in frames.


Kommentarer
Postat av: Petter

sv: Vill du lägga beslag på min fina pratbubbla?

Haha nja egentligen är det väl ingen stor grej men

jag tror nog att jag vill behålla den för mej själv ;>



Men det är verkligen inte svårt att fixa till en egen.

Teckna, scanna, klart liksom =)

2009-09-05 @ 21:31:08
URL: http://sgtsalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0