To school for cool.....

Då var man här igen. Min kropp är fortfarande inställd på semester så jag hänger inte riktigt med varken på jobb eller privat. Hade planer för kvällen, men fick ställa in pga min stel- och trötthet. Träningsvärken sitter i och sömnen verkar jag inte få bukt med, har nog inte sovit en hel natt utan att vakna på ett bra tag nu. Lite träligt sådär.

Men det var inte det jag skulle skriva.

Idag på väg hem från jobbet så sitter en man bakom mig och pratar i telefon, det gör absolut ingenting förstås, problemet är att han verkligen stinker apa i munnen vilket känns trots att hans andedräkt blockeras av sätet plus lite gardin. Den penetrerade sig igenom för att smidigt ta sig in i min näsa. Inte ok! Jag får stå ut med detta under nästan hela resan. Jag som bara ville hem och göra min kycklingsoppa/gryta.. Blev ingen sådan förresten, får göra den imorgon istället. Jag är alldeles för trött och lat.






My body is still set on vacation mode so Im kinda out of it at work and in my private life. Had some plans for the evening, but cancelled due to sore- and tiredness. But that was not what I was going to write. Today when I was on my way home from work, this guy behind me is talking on the phone, which doesnt bother me of course, it's just that his mouth reaks of I dont know what. I could smell it even tho his breath was blocked by the seat and some of the curtain. It penetrated its way through so it could, very smoothly, get to my nose. Not ok! I had to endure this almost the entire ride. I just wanted to get home so I could make my chicken soup/stew.. Didnt do it though, Ill have to do it tomorrow instead. Im way too tired and lazy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0