Keep them seperated

Har fortfarande inte lagt in bilderna från semestern på datorn så jag kommer inte ladda upp några denna gång heller. Är man lat så är man.

Måndagen gick smärtfritt förbi, var lite småseg på jobbet dock, inte helt 100. Det första jag fick göra var att lära upp en ny kille i kassan. Ario. Väldans fint namn tycker jag. Och fin dialekt. Han kommer från dom södre breddgraderna i landet.

Gårdagen spenderades med My. Vi hann med att åka till Swahili Bob's för att snacka om min tatuering, fika, fönstershoppa (iaf för min del, My köpte lite grejer). Sen så åkte jag hem för att upptäcka att jag var utelåst. Inga nycklar. Har ju inte behövt några när jag inte har bott hemma, så det bar av till My istället där jag stannade till tidig kväll. Då drog vi hem till mig och kollade på tv. Väldigt intressant! Haha.

Idag har jag faktiskt varit relativt produktiv, i alla fall så produktiv man kan vara sittandes i sin soffa med både datorn och tv till sitt förfogande. Har ringt både polisen och min bank. Ok jag överdrev kanske lite, inte så produktivt alls med tanke på att klockan är 13.45 haha. Inte så noga. Jag skyller på vädret.





No pictures yet, Im too lazy. Taught a guy at work how to work the cash register. His name is Ario. Very beautiful name, and dialect. Spent tuesday with My. Been unproductive, sitting on my couch with a computer and tv at my disposal. Only called the police station and my bank.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0