Medan jag dricker upp mitt te så gör jag det här...

Favoritcafé: har inget, finns ingen som håller når upp till min standard :)
Favorittidning: Illustrerad vetenskap
Bästa saken som händer i vinter: LONDON baby! Och julförberedelser så klart.
Favoritplagg i garderoben just nu: Hmm. Den nya skinnjackan och mina rutiga skjortor
Längd: 165,5 (viktigt det där med ,5an)
Vanligaste färgen på mina kläder: svart? fast jag klär mig dock väldigt färgglatt most of the times.
I höst kommer jag att gå klädd i: varmare kläder.. haha den trodde ni på va
Men absolut inte i: trasiga tygskor när det regnar
Mig själv med tre ord: trött just nu
Jag tränar: allt för sällan
Höger- eller vänsterhänt: höger, men har lite vänsterskills
Humör just nu: väldigt trött och lite småsur på mig själv som människa
Är det nåt du absolut inte äter: i princip allt kött förutom fågel & fisk & så äckliga saker förstås
Kläder just nu: jeans, randig tröja, hoodie.
Vad sa du senast: Ja, pepparmynta. Och kanel.
Fisk eller badkruka: fishy
Spelar du nåt instrument: nej inte gör jag det. Vill kunna spela munspel, gitarr och trummor.
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: Sparare till en viss del, slösar också. Lagom är bäst. Typ.
Har du några homosexuella vänner: yes.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3 eller 4.
Vad ska barnet/barnen heta?: Dylan, Lucifer, Naima och Cornelia. Tror jag. Har en hel drös med namn.
Bio eller promenad: promenad blir det ju men jag går hellre på bio!
Är du kittlig: nope, bara när mami och papi kittlar mig, var dock ett väldans bra tag sen.
Rädd för insekter? mjae det är jag väl inte, men undviker dom helst.
Största svaghet: självdiciplin.
Det här är jag bra på: att vara mig. Baka. Äta.
Bästa bok? Senaste böckerna jag läste som jag verkligen gillade var väl Flyga Drake samt Tusen strålande solar, båda skrivna av Khaled Hosseini.
Chips, morötter eller godis? Godis. För ostbågar och ostbollar räknas ju inte som chips.
Pizza eller hamburgare? Pizza pizza pizzaaa
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har redan två tattoos, tre på tisdag. Piercat mig har jag också. Tappade den nyligen dock :(
Stökigt eller välstädat? Välstädat, fast just nu ser mitt rum ut som skit.
Gillar du att sjunga? Jaaa jag sjunger alltid (när jag är ensam eller hemma med familj.)
Anser du att du är stark? Jovars.
Använder du knark? Sockerberoende.
Kaffe, te eller inget? Te!
Har du en besatthet? Är som sagt besatt av socker i alla former.
Vem är din bästa vän? Linnlinn.
Civilstånd: singel är väl en underdrift. haha neejdå. singel och gla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0