Smek that mic

Gårdagen hos Mary var nice. Grillade lax, drack vin och umgicks med folket. Jag och My flummade som vanligt, ska fan bli nice att bo tillsammans (hej hej My) och bara vara lite smått galna varje dag efter en lång arbetsdag och kolla på sköna filmer och lyssna på schön musik.

Det blev lite efterfest hos mig och vi (jag, My, Victor, Jessica och Jaquline) drack upp 6 flaskor av lite allt möjligt. Stackars min mamma. Tur dock att folket ska betala tbx :) Fanns inga mackor i morse så jag bakade scones till mig och Victor, alla andra drog tidigare så dom fick inget hehe. Det blev iaf fantastiskt gott men fy så mätt man blev. Nu sitter jag här alldeles bakis och drar mig för att städa i köket. Ser ut som skit. Mothafuckah.

Tjo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Indeed indeed indeed indeed med allt du skrev!

XOXOX

2009-05-25 @ 11:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0