Ai Ai Ai

Har varit ledig 3 dagar i rad nu och det har varit underbart skönt. Slappt har det varit :)

Igår kväll var jag på någon tillställning på Topshop/Topman i SOUK-gallerian. 25% på allt i butiken, gratis alkohol och musik (Cristian Dinamarca var DJ). Sen var det efterfest på Spy Bar men det lockade inte så mycket, speciellt inte när jag fick typ krampliknande magknip, som iof gick över på bussen hem. Ja ja. Köpte 2 trosor och ett linne. Jag är nu officiellt pank. Betalade min böter på 1200 kr i förrgår också. Inte kul. 10 dagar kvar till lönen, det ska man väl klara.

Ikväll bär det av till Linda. Blir tacos, film och mys. Ska bli trevligt. Jobbar hela helgen, mindre trevligt. Efter 3 dagars ledighet så gör det väl inte såå mycket, men det vore ju nice med en ledig helg. Förresten så kommer Victoria Silvstedt, Alcazar och Maud Adams kommer till Forum imorgon. Det kommer med största sannolikhet vara packat med skrikande fans i alla åldrar. Fyyy så jobbigt. Scenen är precis utanför vår butik också. Gaah.

Det var allt.

Trevlig helg! :)

Kommentarer
Postat av: Petter

Lite otippad trio med Alcazar, Maud Adams och Vickan.

2009-05-19 @ 11:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0