Tjejer tjejer han är en player

Jag vet det, fo sho.

Anyways. Jag känner mig lite som en mild alkoholist. Har nu, ända sen jag flyttade in i den nya lägenheten, tagit mig ett glas rött varje kväll. Idag blev det iof även Asti till maten som snälla Sara tog med sig som en liten inflyttningspresent kan man väl säga. Trevlig överraskning indeed. Iaf, jag har ju en 3 liters box (är väl inte så mycket i den nu kanske hehe) ståendes i köket som bara väntar på att bli uppdrucken. Inte så att jag inte inte njuter. Eller nu känner jag iof inte så mycket av smaken då jag är sjuk men ändå :) Gott är det. Man ska ju njuta har jag hört, så varför inte. Mini alkoholist, ja visst!

Nu ska jag gå och snyta mig för 111 ggn idag. Illa det. Min näsa mår inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0