Is running for the thrill of it

Oj oj oj. Long time no write.

Min data har knasat sig en del men det verkar vara relativt löst nu. Var brandväggen som vägrade få Internet att fungera. Lite för bra brandvägg kanske... Sen så har jag inte riktigt orkat skriva nåt här.

Nu sitter jag hemma hos mamma, har ätit mina nötter (har blivit standard att köpa exotic snacks nu för tiden), druckit min yalla yoghurt och väntar på nästa måltid som blir grillar oxfilé med tzatsiki och lite annat smått och gott. Inte illa det inte!

Lägenheten är fortfarande nice. Skönt att bara slappa, kolla på film, lyssna på hög musik eller ha fester, middagar och dans. Den blir smutsig rätt fort dock, mindre kul.

Nästa vecka och veckan efter det kommer bli ett helvete. Jobbar 9 dagar i rad varav dom flesta är heldagar (9.30-20.30 och ibland 20.45). Går upp till heltid när Jacqueline går på semester plus att jag ska lära upp en ny tjej i kassan. Jacquan är borta i 3 veckor och Sofia slutar nästa vecka... Jag känner mig lite abandon, men det ska nog gå bra hehe. Jag är ju en riktig klippa i kassan. Ho ho.

Nej nu ska jag nog ta och hjäpa mamma med maten. Kanske. Inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0