When ignorance reigns, life is lost.

Ca 5 min efter mitt förra inlägg så började min iPod fungera igen, tack och lov! Nåt som störde mig under hela bussresan var dock en snubbe som satt och glodde på mig typ hela vägen, förutom när han sov. Skulle dock inte förvåna mig om han såg på mig även då..

Igår hängde jag med mitt favoritpar Linda och Danne i Dannes nya lägenhet. Dom flyttade in i lördags fast det såg ut som om dom hade bott där minst 1 vecka. Allt var på plats, förutom den beställda soffan. Good job. Fin var den verkligen. Jag kommer numera bo där tror jag. Jag vill oxå flytta hemifrån!

Idag provjobbade jag och ikväll ringer hon och säger om jag får jobbet. Håll tummarna för mig! Pretty please.

Toodles

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är alltid välkommen hit, när du vill! du vet att det finns plats i klädkammaren :D haha tack för igår hjärtat <3

2009-02-01 @ 19:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0