There's those thinkin' more or less, less is more, but if less is more, how you keepin' score?

Jag ligger om kvällarna och tänker på massor av saker, saker som jag vill dela med mig av och saker jag vill hålla för mig själv, stora saker och små saker. När jag väl har somnat och sen vaknat på morgonen är allt glömt, även om jag vid ett senare tillfälle på dagen kommer på sakerna igen. Jag borde ha en data kopplad till min hjärna och låta datan själv göra jobbet. Tyvärr så har inte Japan kommit på denna geniala idé än, så jag får väl antingen vänta eller komma på någon egen lösning.

Jag vill avsluta detta meningslösa inlägg med detta:

"We think you're a joke
Shove your hope where it don't shine"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0