But you're a hardcore superstore, plastic little ugly whore

Dålig låt men vad gör man inte för en liten line?

Jag har inget intressant att skriva. Känns bara som om jag inte har skrivit på ett tag. Inte för att jag normaltvis skriver intressanta saker, men iaf. Alltid nåt.

Var på IKEA idag. Hade presentkort på 1000 svenska hederliga kronor. Blev bara massa ramar. Och lite fina svartvita vykort. Ännu fler till min vackra samling. Ville dock köpa dom där jävla tavlorna jag har kollat på i ett år nu, men dom kostar ju 1500 styck typ så mjae... En vacker dag när jag är snygg och snuskigt rik får det väl bli. Ha.

Har sökt jag vet inte hur många jobb nu. Får hoppas att iaf en liten enstaka person blir intresserad. Önska mig lycka till, tack. Känns som om tiden rinner iväg lite grann va. Måste ta tag i grejer. Typ nu. Ugh. Ska kanske sova nu faktiskt. Kl är ju trots allt lite sent =)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maken

Hoppas du sökt i Östersund nu. Du vet väl att du har gratis boende hos mig. Hugz'n'Kisses!

2009-01-05 @ 16:37:58
URL: http://thachrill.blogg.se/
Postat av: Pete

Mjaha, vad blir det för kneg då? Allt möjligt eller?

2009-01-07 @ 03:22:58
URL: http://i-voyager.blogspot.com
Postat av: Prostastjärt

maken - nope inte i östersund tyvärr hehe. blev hela jävla norge dock :)



pete - yes allt möjligt. mest lagerjobb och ett eller annat hotell- och servitris jobb.

2009-01-07 @ 21:59:40
URL: http://prostastjart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0