Äckelpotta, äckelpotta, prrrrrrrrthh

Jag vet att jag är en anings full, men det skiter jag fullständigt i. Jag hatar tjejer, det är inget nytt för dom som känner mig. Jag hatar verkligen tjejer. Dom snackar bara skit, överdriver saker och gör så jävla mycket som jag inte kan komma på just nu, eftersom jag inte är vid mina sinnes fulla bruk så att säga.

Saken är att killar suger lika mycket, om inte mer. Dom faller för såna där äckliga svin som jag inte kan sluta störa mig på. Såna där äckliga bimbos, brats, silikonbrudar som är helt jäääävla pantade.... När är det min fucking jävla tur? Jag som faktiskt har en hjärna, är blond, är relativt roligt, inte är pantad, inte har silikonbröst, är mig själv osv osv..... Det finns inte någon plats för såna som mig. Såna som faktiskt inte bara blåser sina pengar på skit, och snackar därefter. Det finns inte plats för mig, för mig som faktiskt är helt jävla äkta. Tycker nästan synd om er pojkar som faller för dessa äckliga svin till tjejer. Det är ni som är dumma i huvet, inte det äckliga svinet ni har valt för kvällen. För inte fan har ni planer på att behålla henne mer än för kvällen. Hon är ju bara ett meningslöst knull. Jävla äckel.

Låt mig va. Jag hoppas verkligen att jag hittar nån som inte är ett svin, inte behandlar mig som skit, skrattar åt mina skämt, inte tittar på äckliga jävla tjejer som tror att dom är nåt. SÅåååå jääävla trött på sånt. Låt mig vara om ni passar in på denna kategori jag nyss så fint beskrivit. Ge er av. Ni är beyond äckliga. Leave me alone.

Kommentarer
Postat av: Hannish

men kicki då..det löser sig ska du se! du var så fin i ditt nya hår att nu kommer pojkarna(dom som inte faller för svin) stå på kö! :D PUSS&KRAM

2009-01-11 @ 20:35:27
URL: http://taperjeangirl.blogg.se/
Postat av: Prostastjärt

haha jag var bara lite bitter. full och bitter. men egentligen så har jag ju inte tid för en pöjk :) tack iaf hehe. puss o kram

2009-01-12 @ 07:36:29
URL: http://prostastjart.blogg.se/
Postat av: Pete

Tell it like it is!

2009-01-15 @ 02:26:23
URL: http://i-voyager.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0