Otur att handla på tisdagar? Nejdå.

Igår hängdes det på stan med min partner in crime My. Det blev gamla stan först, men hittade inte det vi ville ha. Sen drog vi vidare till en skivbutik där jag köpte 7 cd-skivor. Jag är väldigt nöjd. Kostade inte så mycket heller för det var ju rea =D Tog ett foto men orkar inte ladda upp och jag orkar inte skriva upp alla heller för den delen. Där fick jag förresten en komplimang av en främling. My och jag började asgarva efter att han hade gått. Kommer inte ihåg ordagrant, men det gick till ungefär såhär:

Killen (till My): Jag känner inte dig men.... Så börjar han viska nåt i hennes öra.
Killen (till mig): Hon ska säga nåt till dig sen när jag har gått. Något bra.
My (när killen har gått): Han sa att han tyckte att du var snygg.

Sen så knata vi runt i alla konstiga butiker man oftast inte går in i. Kul var det dock. Skaffade fina skor, en under klocka och en piercing, äntligen.

Nu ska jag på Dylan. Bara köpa biljetter så är det klart. Ska bli oerhört kul!

Nu ska jag snart iväg till jobbet. Logga. Jag vet vem som vinner i "Den rätte för Rosing!" Det ni. Så nu är det bara charterhjältar som gäller, tack gode gud.

Toodles

Kommentarer
Postat av: You know you love me

Just det! Hahahah det miffot hade jag glömt, det var akul ju!

2009-02-12 @ 00:52:11
URL: http://murdle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0