Dom tittar när jag dansar.. och när jag rör mig lite grann.

Jag har anmält mig till en kurs i Lindy Hop och en kurs i West Coast Swing. Jag vill helst dansa Lindy Hop, men jag vet ju inte om jag kommer in. Gjorde en intresseanmälan iaf, så det återstår väl att se vad som händer. Jag har alltid velat dansa, men aldrig haft tid eller ork. Nu har jag. Eller haha egentligen inte, men jaja. Nu har jag anmält mig iaf och jag hoppas på det bästa. Lindy hop påminner mig om Tom & Jerry av nån anledning.. Hehe. Tom & Jerry och Charlie Chaplin. Jag tror det kan ha med musiken att göra... Hmm.



Så jävla coolt!

Kommentarer
Postat av: Le Husband!

Astufft jue! Bra att du anmält dig, då kan du lära mig sen. =)

2009-02-10 @ 23:32:28
URL: http://thachrill.blogg.se/
Postat av: Permert

Fan va kul !! Tror du det är försent att anmäla sig ?? Är oxå as taggade på det !! :D



Var är det dom håller kursen ??

2009-03-26 @ 11:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0