Fox On The Run

Åååååh jag dör. Om jag tvingas lyssna på Magnus Uggla, Nordman, Gyllene Tider, Lena PH och allt annat skit som spelas på jobbet så vet jag inte vad jag gör! Det är rena rama schlagerfestivalen. Jag spyr. Mår psykiskt dåligt! No joke.



Lyckats beta av listan lite, eller typ.

  • Åkt pulka, eller stjärtlapp åkte jag iof men samma grej nästan :)
  • Druckit varm choklad men inte åkt skridskor
  • Gav mamma ett eget presentkort på Hasseludden Yasuragi, heldag för både henne och mig. Mys!
  • Gjort en snöängel
  • Inte ätit gul snö, än ;)
  • Ingen julgröt tyvärr, finns dock tid kvar innan nya året
Det var en hel del grejer ändå. Sweet.


Förresten så åt jag faktiskt riktig mat till lunch idag, istället för min regular smoothie på Naked Juice Bar. Köpte dock smöötin tidigare under dagen haha. Hade även vinterjacka på mig för första gången i år. Om man bortser från när jag åkte stjärtlapp... Och det var inte ens kallt idag, så jag svettades. Bröli.

Toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0