Sheeeeet

Nu har jag semester!! Finally. Inte alls typ 5 år efter alla andra.. Bättre sent än aldrig. Ni vet redan vad jag ska göra.

Tog en tripp hem med Balthazar. Fan vad tid det tog. Cyklade från Folkungagatan till mitt kära hem i Orminge. Tog sin lilla tid som sagt. Har inga växlar så det var en pain i uppförsbackarna. Var tvungen att gå i typ alla måste jag erkänna. Men nerför gick det supert.

Väl hemma åt jag lite nybakt bröd och till efterrätt rabarberpaj med vaniljsås som jag cravade igår. Som om min kära mor hade läst mina tankar. Hon bakade nämligen pajen igår. Som på beställning. Inte illa. Jag tycker om min lilla mamma. Hon gör det dock svårt för mig att inte vara onyttig. Men vad fan. Jag har semester. Då ska man väl ändå får äta vad man vill. (Jag har ursäkter för allt.)

Off to ICA med My för att handla riktig middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0