I even argue

Klockan har passerat tolv och jag ligger i min säng med sprängfylld mage. Dagens nyttiga dag blev istället en av dom värsta svulldagarna, typ. Frukosten var vanlig och nyttig. Yoghurt, müsli con russin och så ett ägg. Lite tranbärsjuice och grönt te på det. Lunchen bestod av 2½ vita frallor med ost och paprika. Plus en halv chokladkaka. Middagen blev ett glas vin och en espresso frapino i reverse ordning. Blev te igen sen. Senare på kvällen blev det 2½ skål ostbågar, massa godis och nötter plus massa cola. Vet inte riktigt hur jag min mage har lyckats med detta. Låter kanske inte mycket men efter att ha ätit relativt lite dom senaste dagarna så är det här mer än vad min stackars mage klarar av. Tyck synd om. Ja.

Ska upp om ca 8 timmar för att sedan jobba i 11 timmar, inkl. lunch. Likadan dag på tisdag.

Emilio har kommit hem på ett snabbt besök. Min favoritpojke. Skoj skoj! Hängde b.la. med honom ikväll. Cupping föregick.


Nyår 06-07 Cali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0