Make you holla fo a dolla

Älskar när det är varmt i luften när solen inte är framme. Som idag. Tråkigt dock att solen inte var framme som den var igår. Satt typ inne hela dagen och var bakis. Aj aj. Men det kommer förhoppningsvis fler soldagar. Annars så är jag ändå nöjd med såna dagar som idag, då det inte blåser kyligt.

Igår kom alla mina linnen jag hade beställt från H&M-katalogen. Allt satt super förutom ett, så jag är glad. Jag har redan planerat nästa löns köp. Det blir den där underbara väskan från Topshop, lila Converse, 2 cykelbyxor och nya strumpbyxor. Sen så kommer jag väl komma på massa grejer tills dess och så kommer jag troligtvis göra en del avvikelser när jag väl är ute och shoooppar. Är man en svag människa så är man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0