I do have a dirrrty mind.

Allt för ofta läser jag helt fel, hör helt fel och ibland säger jag också helt fel. Snuskiga grejer. Könsord, sexrelaterade ord osv osv, men även vanliga ord och meningar. Vet inte riktigt varför. Har bara varit så och kommer (förhoppningsvis inte) alltid vara.

Dom senaste dagarna har jag även haft svårt att prata i ren allmänhet. Sluddrar, får inte fram ord. Har jag möjligtvis fått mig en smäll i den delen som kontrollerar tal och hörsel? Perhaps.

Påskgodis är inte så gott. Jag gillar inte skum och konstiga ägg. Bara dom chokladiga äggen.

Kommentarer
Postat av: Petter

Jag tror du är en sån som super i sömnen. Därav sluddret.

2009-04-09 @ 21:55:36
URL: http://i-voyager.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0