Årets australiensare

Snacka om att bli totalt grundlurad... Jag läste inte så noggrant på informationen till denna serie (årets australiensare). Jag trodde, baserat på namnet, att detta var en dokumentär. Snacka om att jag blev grundlurad, och inte bara jag, även min storebror. Det sjuka är att det inte är förrän en tjej som är en kille dyker upp och börjar snacka och grejer som vi börjar bli misstänksamma. Sen när samma kille är nästa kandidat som är en kvinna på 40+ som har rullat överallt, det är hennes sport. Att rulla. Från typ Perth till nåt annat ställe. Haha. Helt jävla grundlurade blev vi iaf. Fan vad vi garva när vi sen, efter denna "dam" dök upp, kollade ännu en gång vad detta program handlade om. Det var en australiensk komediserie. Obviously.

Kommentarer
Postat av: Pete

hahah i love that show

2009-05-02 @ 01:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0