Äggad

Idag när jag tog vara på solens sköna strålar ute på balkongen så insåg jag att vi hade blivit äggade. Hur och när detta hände har jag ingen aning om, eller hur är väl ganska lätt att klura ut, man kastar bara ett ägg och vips så har målet blivit äggat. Först trodde jag iaf att det var en fågel som hade "tappat" ett av sina ägg då jag bara såg en del av ett äggskal, men sen så hittade jag en till del, som förde mina ögon mot husväggen. Där såg jag minsann att ägg hade runnit, sen när jag skulle ta en stol så såg jag att det hade skvätt ända dit, på båda stolarna. Kul. Tog en köksstol istället och sket i sörjan =)

Nu är frågan; vem var ägget menat till (eller säger man menat för kanske? Jaja)? Kanske min kära mor, men det tror jag inte. Troligtvis min djävul till bror eller mig själv. Jag gissar på djävulen. Den lilla horan. Haha. Snel hest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0