<3

Jag älskar verkligen att vi har TV1000, och då menar jag inte efter kl 00 då alla snuskiga filmerna kommer hehe. Filmerna som visas är antingen såna jag har sett, dåliga eller såna jag "vill se" men inte aldrig skulle betala för, varken bio eller hyra, eller ladda ner heller för den delen.

Såg att PS. I love you kommer senare idag och den skulle jag absolut aldrig i hela mitt liv betala för att se, inte ens om någon annan betalade åt mig. Men nu går den ju på tv och jag tror jag kanske ska se den. Om jag inte har nåt annat för mig vill säga. Just nu har TMNT börjat, den ville jag dock se när den kom på bio men det blev aldrig av, vet inte riktigt varför jag inte har hyrt eller laddat ner den dock. Ja ja, nu har jag ca 2 timmar framför mig av sköldpaddor. Cowabungaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0