21591359+2351+31816-2159185=mycket

Idag har jag gjort något väldigt vuxet. Jag satte mig ner i köket med alla mina lönespecifiktioner, räkningar, pensionspapper, deklarationer, kontoutdrag, intyg, avtal och allt sånt där skit sen typ 2005, så det tog lite tid. Nu är det i alla fall myyyycket bättre sorterat än vad det var tidigare. Tog ett tag dock, men nu är det klart.

Har fan suttit inne all day long. Trots det oerhört fina vädret. Solen skiner ju som en polerad barnstjärt. Känns som om jag borde ha tagit tillfället till akt och gått ut på en promenad, men istället väljer jag att återigen sätta mig framför min kära TV för att kolla på tråkiga repriser. The story of my life, among other things. Sen så städade jag faktiskt mitt rum, hör och häpna. Det var inte igår inte. Eller jag dammsög inte, inte våttorkade eller dammade jag det heller. Det jag menar med att städa är väl att sortera och vika allt i min extremt proppfyllda garberob samt lägga in min rena tvätt där det fanns plats. Lyckades faktiskt slänga lite kläder, tro det eller ej! Är riktigt stolt faktiskt. Jag har ju så svårt att göra mig av med kläder. Man kan ju ångra sig, fastän man inte har använt plagget på år och dar... He.

Får nog gå ut och gå imorgon istället. Är ledig då med. Skönt det där med ledighet. En bra uppfinning.

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0