Inget lär befrämja kreativiteten så som brist på pengar

- Kjell-Olof Feldt

Oj oj oj. Då har man syndat igen då. Den här gången gäller det dock inte mat (eller mat och mat - socker i all ära), utan kläder. Jag har ju inga pengar, men ändå så är jag så dum och går och provar kläder inne på HM. Alla vet ju att det inte går att prova snygga plagg utan att få cravings. Jag fick anfall. Jag var tvungen. Så nu har jag införskaffat mig en ny kavajlikande grej, assnygg och cool! 3 heta linnen, varav en var på rea så det var väl inte så farligt, två likadana halsband fast i olika färger. Dom var för övrigt skitcoola. Kan ta foto på allt sen. Lär väl bli en del foton efter helgen. Ska på bursdagsfest hos Ane. Födelsedagsfest med andra ord. Sen så köpte jag även en tunn svartvitrandig tröja som var lite urringad bak. Oxå groteskt snygg.

To sum it all up - Jag har gjort av med pengar, pengar som jag jag inte har på, ubersnygga och coola kläder/accessoarer. Värt det? Det kan du fet haja.


Ungefär så känner jag mig... Nästan iaf

Kommentarer
Postat av: You know you love me

Om det är något som ska dö på grund av naturliga urvalet så är det du på den där bilden!! Den freakar mig ut lika mycket varje gång jag ser den!!



Ytterst gemytligt att du skaffat dig en blogg kära kamrat, jag väntar på uppdatering doll!

XOXXO

2008-10-25 @ 03:03:20
URL: http://murdle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0