Dancing In The Backyard

Mycket händer och inte fan har man tid till allt. Finns så sjukt mycket jag vill göra just nu men inte har tid till, eller visst har jag tid men det kommer ta en hel livstid att göra allt. Fan ta prioritering! Så jävla nice det hade varit om man kunde klona sig själv, men ändå uppleva sakerna i en och samma hjärna på nåt sjukt brilliant sätt.

Dags för mig att bli forskare kanske och uppfinna denna grej så jag kan uppfylla mina egna drömmar... Fast jag lär ju typ redan ha dött eller vara extremt gammal när jag väl kommer på det, om jag ens gör det. Och jag pallar fan inte vänta så länge. Ens liv slutar ju när man fyller 30. Eller? Haha. Nej skämtosido. Men tiden går så jävla fort. Har ju redan levt typ en fjärdedel. Sjukt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0