Oh shit I gotta headrush

Satt idag och väntade på att banken skulle öppna, kom ca 30 min för tidigt. Trodde dom öppnade 8 och inte 9. Men icke! Så jag satte mig på den enda lilla del av bänken på torget som var relativt torr, fortsatte lyssna på musik och insåg för typ 19242393410137583e gången hur mycket jag älskar Rage Against the Machine. Satt och ville sjunga och dansa med (freaka med andra ord), vilket jag inte riktigt kunde då det var massa folk runt omkring och jag är inte så pass säker på mig själv att jag skulle kunna göra något så galet. Även om det hade varit sjukt kul nu i efterhand om jag hade gjort det! Haha. Det var iaf den här låten jag lyssnade på. Lyssna och njut mothafuckers.



RATM - Vietnow

Kommentarer
Postat av: Chrill

Wehey! I think Im in love! Kom nu frugan så kan vi freaka tesammans på alla gator och torg!

2008-11-11 @ 19:43:39
URL: http://thachrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0