Yummy yummy yummy I got love in my tummy...

Jaaaa, jag vet att skriver ohyggligt mycket om julen. Men jag kan inte rå för det. Det finns som sagt nästan inget som är bättre. Det enda som fattas, som nog inte kommer att finnas, är snö. Kallt är det dock, så att det räcker och blir över. Men denna snö bara vägrar att komma. Globala uppvärmningen kan ta sig i arslet. Ge mig snö god damnit! Evil.

Anyways... Det har inte funnits någon som helst julstämning i lägenheten i Oslo, men nu såhär i Göteborg och hos pappsen så finns det, precis som med kylan, så det räcker och blir över. Julgranen är oherhört fint pyntat, jag vet inte ens hur många såna där adventsljusstakar dom har för att det är så många, alla bord och fönster är proppade med julpynt och ytterdörren likaså. Jag gillare starkt. Lite snö hade som sagt inte skadat, men man kan väl inte få allt. Maybe next time.

Jag har varit på ÖB och köpt After Eight för bara 25an. Ett riktigt kap. Ett av mina favoritgodisar. Yummy.

Ikväll blire julgröt. WO.






Kommentarer
Postat av: Pete

God jul på dig med :)

2008-12-24 @ 10:13:26
URL: http://i-voyager.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0