What is the missing ingredient?

Nu hade jag tänkt på nåt jag skulle skriva om, men visst glömmer jag det.

Sitter uppe fast jag egentligen borde ligga och sova. Glömde bort att jag skulle tvätta så nu får jag ligga med en äcklig jävla illaluktande kudde som jag inte vet vem som har använt... Den har flygit runt lite var som helst här i huset då jag har varit borta. Inte så snällt tycker jag.

Senare idag blire lek med Oja och My. Vad vi ska göra vet jag inte. Men på kvällen ska jag iaf träffa kära Linda. Fy så kul jag ska ha. Ho ho. Tiden kommer dock inte gå långsamt. Attans säger jag bara. Nedrans. Rackarns. Pyttsan. Fy fabian. Se så kul man kan ha med gamla ord som inte låter så farliga men ändå ganska raka på sak ändå. Mhm. Livet är då lustigt. Och mjae, jag har inte så stor koll på vad jag pratar om. Ibland är det skönt att bara skriva om ingenting. Vad som helst. Det min hjärna tänker. Det mina fingrar skriver. Se så tokigt det kan gå. Om det ens har gått så tokigt. Nu ska jag nog sova tror jag bestämt. Imorgon är ju trots allt en ny dag, eller idag är en ny dag. Och den ska jag börja med att sova bort lite.

Peace out, A town

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0