I wanna take you to a gay bar

Det snöar. Finally! Dock smälter allt som hamnar på marken olyckligtvis nog, men på taken stannar det och tur för mig som bor så pass högt upp att jag faktiskt har en utsikt över taken! Sweet.

Sitter och kollar på rewind på MTV, ganska underhållande måste jag säga. Alldeles nyss var det Run DMC - Xmas in hollis. Nån remix var det med självklara inslag av rap. Var väl okej hehe. Nu väntar jag spänt på att reklamen ska ta slut så jag får se vad som kommer näst.... Intressant, I know.

Har för övrigt varit ledig sen i onsdags, jobbar inte förrän på söndag, och sen är jag ledig hela nästa vecka. Vad fan ska jag sysselsätta mig med? Blir nog massa filmer tror jag. Har laddat ner en hel drös med filmer och dom flesta ligger väl på 2 timmar vardera, t.o.m. 3 timmar på vissa. Såg Min granne Totoro igår t.ex. Och Transsiberian dagen innan det.

YES nu börjar Rewind igen... Låten är.. drumvirvel.. Red Hot Chili Peppers - My Friends. Dave Navarro kan man ju kalla en riktig godbit om man vill det. Annars räcker det ju självklart att säga yum eller yummy. Beror kanske på humör? Hehe. Jaja enough.

Toodles

Kommentarer
Postat av: You know you love me

Åååhhh kan vi ine se My neighbour Totoro när d kommer hem? Jag har fortfarande inte sett den.



Och jag har en idé. Både du och jag är fattiga men jag vill ändå ha/ge julklapp. Så! Min idé, som vi talat om i tusen år är, ska vi göra varandra ett mixCD med vår favoritmusik?

Ja ja ja?

2008-12-05 @ 18:27:19
URL: http://murdle.webblogg.se/
Postat av: Prostastjärt

My my hey hey - Jo men visst. Kan jag väl gå med på. Då keepar jag den på datan så länge då.



Och tja. Julklappsidén låter ju doable. Så lets. Svaret blir alltså - ja ja ja!

2008-12-06 @ 02:28:20
URL: http://prostastjart.blogg.se/
Postat av: Micke

Om du inte har sett serien Dexter är det ett hett tips!

2008-12-06 @ 15:09:06
URL: http://...
Postat av: Anonym

i hate that this is in swedish because i always try to read it and obviously i fail miserably! haha

2008-12-07 @ 22:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0