I really wish I still believed in Santa Claus.

Runt jul så kommer det alltid såna dära filmer som egentligen inte är så bra, men som man kollar på ändå, just för att dom handlar om julen och allt som hör till. Jag bryr mig inte att dom inte har nåt värde sett ur mitt vanliga filmperspektiv, jag gillar dessa filmer. Jag önskar också att jag kunde få träffa Jultomten, och se honom flyga iväg i sin släde med sina fina små renar. Tråkigt nog så är det ju bara på film. Jag önskar fan att jag fortfarande trodde på tomten. Julen hade nog blivit ännu bättre då.



For my english speaking friends - Here's a short little summary. I love to watch cheesy Xmas movies. I wish that I, too, could meet Santa Claus, to see him fly away in his sledge with his cute little raindeers. Sadly this only happens in movies. Christmas would be better if I still believed in Santa... Happy now when you can read it? :)


Ho ho ho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0