Gott nytt år!

Snart börjar det nya året. Om sisådär 8 timmar och 45 min eller så. Som skrivet i ett tidigare inlägg så har mitt liv gått väldans fort, och 2008 har inte varit ett undantag.

En liten brief summary får ni här:

Januari - Spenderade nyår i USA och mina kära vänner på andra sidan Atlanten. Kommer hem till skola och tråkigt väder.
Februari - Vit månad! Lyckades otroligt bra faktiskt. Var ju tvungen att låta levern vila lite inför kommande skivor.
Mars - Skola? Hände nog inte så mycket förutom att mamma och min brorsa fyllde år.
April - Skivorna gick igång. Chris kom och hälsade på från staterna. Jag fyllde 20! En riktig bra månad I must say.
Maj - Skivorna fortsatte, panik inför projektarbetet som skulle vara klart. Eller var det också i April? Neej. Sen så tog jag STUDENTEN. Äntligen. 1 år försent sådär. He.
Juni - Blev av till Hultsfred. Kommer inte ihåg så mycket mer. Började jobba sista veckan tror jag.
Juli - Jobb och lek med vänner
Augusti - Reste till både Spanien med Hanna, Mark, Martin, Ricky, Niklas, Ed och Josh, och Italien med mina kära vänner Linn och Elin.
September - Drog iväg till Oslo för att jobba. Fick jobb i slutet av månaden på Lindex. Bättre det än ingenting, right!? :) Sen spelade vi in programmet också.
Oktober - Äta, jobba, sova, dö. Och lite fest.
November - Julbord med jobbet. Skitmysigt. Åt mat, gick och kollade på en standup-show, sen drog vi ut.
December - Julstämning på jobbet. Åkte till pappsen i Göteborg över jul och nu är jag hemma i Sthlm över nyår och lite till.

Vet inte om det är värt att skriva mina nyårslöften här.. Har ju inga riktigt, men jag kan ju alltid komma på ett eller annat. Få se här nu..
  • Vara redo för beach 2009
  • Spara en jävla massa pengar
  • Kolla på alla filmer jag har på "vill se-listan" på filmtipset =D
  • Hitta en myspartner som är lite som jag men ändå inte. Svårt det där, jag vet.
Får nog vara det tills vidare... Kan inte komma på något mer. Inte nu iaf.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLESAMMANS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0