En jävel på två hjul

Jag glömde nyss hur man gick upp för en trappa. Höll på att trilla och freaka ut totalt för att jag inte visste vad jag skulle göra. On top of that så var det helt becksvart också! Läskigt? O ja. Sen så gick det lite på automatik och jag kom faktiskt upp. Tur det.


GRATTIS igen Linn på 21-års dagen! Hoppas den har varit relativt bra med tanke på allt ståhej runt omkring :) Du spenderade trots allt kvällen med mig. Tihi. ♥





 

 

 

 

 

 

 

 




I just forgot how to walk up stairs. I almost fell and freaked out because I didnt know what to do. On top of that, it was pitch black! Scary? Oh yes. Then it just came to me automatically and I was able to make my way up. Luckily. Happy 21st birthday again Linn! I hope your day was relatively good considering everything. You did spend the night with me so... :)

Kommentarer
Postat av: Linn

aaaaw :) taaack. har inte sett det här förut :) gulle. im soo excited for mååndag. ska ladda upp med massa godis och kaffetermosar.. :D avenyn here we come!

2009-09-15 @ 14:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0