090909

Finns det något liknande uttryck som "klingar fint i mina öron" fast för ögonen? Ser bra ut i mina ögon? Låter inte så fint. Klingar inte fint i mina öron... :) Motsvarigheten är iaf vad jag hade skrivit här, för 090909 ser väldigt fint ut.

Idag hade jag tid hos min tatuerare men han blev sjuk så jag, Linn och My åkte in till lilla staden istället. Blev en lite fika på söder, som sedan fortsatte med shopping inne i city. Fyndade grejer. Skulle köpa ett par urläckra leopardtights på Zara med mitt nya personalkort, men väl i kassan så fungerade det inte. Jag fick köpa dom till fullt pris istället. Så imorgon så blir det till att fixa det det första man gör när man kommer till jobbet. Typiskt..

Får se när jag får ny tid hos tatueraren, snart hoppas jag!

Här får ni en härlig låt. Den var med i So you think you can dance för ett tag sen.

http://open.spotify.com/track/1US1q7j8uAfKWy4rfVLl44





That date looks nice. I had an appointment with my tattooer today, but he was sick so Linn, My and I went in to the city. Had some coffee and stuff (invent a word for 'fika' god damnit) and then continued on with some shopping in the city. Bought a cool pair of leopard tights/leggings. Listen to the lovely song, it was in sytycd some time ago.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0