I like my sugar with coffee and cream

Nu får det vara nog. Jag ska aldrig röra en kaffebryggare någonsin. No more coffee for you mister (mig alltså). Jävla Italien som fick mig att börja. Kan ju iof få dricka någon gång då och då, men fan inte som igår då jag drack 4 koppar kaffe plus en chai latte. Inte bra för min kropp det. Idag drack jag två på en gång, det första jag gjorde, innan frukost. Fy skäms på mig. Finns ju så många nackdelar med kaffe. Jag slutar helt enkelt. Jag lägger ner. Nu har det gått för långt. Done and done. Poff och kaffet är borta ur mitt liv. Känns bra.

Nu är det bara sockret som ska slopas, sen är jag ju nästan en nyttig människa. Det lär dock aldrig hända haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0