MIA? Nej här är jag

Ett tag sen sist. Hänt en del. Korta meningar. Ja visst. Nej då.

Hahahaha nu kom en låt på min ipod som jag även har som ringsignal, snacka om att jag blev förvirrad.

Äänywäjs. Min lillebror tog studenten, jag åkte flak. Var rätt segt till en början eftersom alla typ var fulla redan då (såklart) utom jag, men sen så blev även jag det hehe. Brorn min spydde på flaket 3 ggr, eller utanför rättare sagt fast han stog på flaket när han gjorde det. Lite orutinerat tycker jag :) Ja ja. Sen blev det av till Velamsund och någon restaurang. Mysigt var det. Gick och la mig vid 23 sen, kände mig redan bakis nästan haha.

I lördags flyttade jag och My in i lägenheten som vi ska ha över sommaren. Den är så jääävla nice. TVn, fönstrena, högtalarna, min säng... Mmm. Det kommer bli en bra sommar!

Har gått och blivit sjuk också. Var hemma från jobbet igår men idag måste jag dit, finns ju inte så många som kan hoppa in istället för mig så vad gör man inte för laget ;) Igår jobbade My för mig, vilket kändes mindre bra då hon redan har jobbat ihjäl sig förra veckan och kommer jobba ihjäl sig denna. Stackars. Får gå sjuk till jobbet istället helt enkelt.

That's all folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0