I'm not the one you want, babe, I'm not the one you need.

Hey hey hey!

Idag är jag glad. Ungefär såhär glad:


Jag kom hem från gymmet för inte så länge sen, därav den fina vita t-shirten, min svettiga look och av nån anledning min blankhet under ögonen. Dont ask me why cuz I simply dont know. Det är inte svett iaf. Det kan jag lova.

Idag har jag gjort följande:

  • Lämnat in CV till yet another butik
  • Lånat två böcker från biblioteket (Bob Dylans självbiografi och en bok av Frank Kafka)
  • Hämtat min lagade kamera
  • Druckit kaffe på Wayne's Coffee uppe vid leklandet i Sickla (Magasinet) och kollat på heta pappor & deras barn samtidigt som jag började läsa Dylans bok
  • Köpt ett engångsfat (5 liter) och en flaska vin
  • Träffat Danne och lämnat engångsfatet, träffade även Linda en snabbis innan t-banan kom
  • Tränat både yoga och på gymmet

GREAT SUCCESS!

Kommentarer
Postat av: You know you love me

Alltså... Vad är ett engångsfat?

2009-01-30 @ 13:13:14
URL: http://murdle.webblogg.se/
Postat av: Prostastjärt

till en sån där egen ölmaskin man kan köpa nu för tiden. draught beer. hemmagrejer :)

2009-01-31 @ 12:04:31
URL: http://prostastjart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0