Thats just the way it is. Things will never be the same.

Nu sitter jag här igen.. Wad ska man skriva?

Det är egentligen helt hemskt hur mina matvanor har sett ut dom senaste veckorna. Eller iaf 2. Det blir te på morgonen, och så hinner jag trycka i mig ett ägg (tar hela i munnen, tuggar fort, sväljer det sista med vatten) innan jag springer till busshållplatsen jag så ofta är sen till. Om jag jobbar för få timmar så får jag ingen rast vilket innebär att jag inte äter något mer på den dagen förutom.... en pesto och osttoast. Efter denna underbart goda toast så blir det ofta chokladbollssmet, eller något annat onyttigt (mycket socker och fett föredras nog) som t.ex. ostbågar eller choklad.

Nu, dom två senaste dagarna, har jag faktiskt börjat dricka ABCDE-vitaminbrus för att försöka kompensera min otroligt dåliga kostvariation. Jag orkar verkligen inte laga mat, eller gå upp tidigare på morgonen. Det får vara så här tills jag hittar en någolunda bra lösning på mitt problem.

I denna stund sitter jag och smuttar (SMUTTA) på min ytterst goda Disaronno och äppeljuicedrink! Drack den med Sara och My för några veckor sen och kände att jag ville ha mer. Så väl inne på systemet, en trevlig tisdagseftermiddag, köpte jag det plus en hejdundrandes massa cider. Alkoholist? Javisst!

Off I go.

Fred ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fred in, Ska vi after worka tillsmamans en dag med Disaronno+äppeljuice och Star wars?



Efter inventerinegn om vi slutar samma hehuehuehehea?A

2009-04-26 @ 19:22:45
Postat av: Prostastjärt

oh yes! får se om vi slutar samtidigt på le inventerio bara. är ledig på onsdag! woooo

2009-04-26 @ 23:18:34
URL: http://prostastjart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0