I got it from my mama

Okej vänner och bekanta, fiender och obekanta, jag har sagt det förr och säger det igen. Min mamma är nog den roligaste människan på jorden utan att hon vet om det. Hon säger saker som egentligen inte är menade som roliga men dom är så sinnesjukt underhållande. Hon är inte världens bästa när det kommer till det svenska språket, eftersom hon är döv, så det blir ju lite fel här och var. Men ja fasiken vad kul det är att umgås med henne en längre tid! Speciellt när hon är lite glad i hatten. Då blir hon nog som roligast. Eller när hon är övertrött. Hon är typ som jag på crack.

En mental skål till en finurligt lustig liten mamma!




Jag bjussar på den här va

Kommentarer
Postat av: Linn

haha jag älskar din mamma.

2008-11-11 @ 10:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0