You dont have to put on the red light

För ett par år sedan, tror jag, gick ett program som hette Rockstar: Supernova. Det var grymt bra. Typ som idol fast endast rock! Ett par kända rocksnubbar (Tommy Lee, Jason Newsted, Gilby Clarke - som för övrigt är lika gamla som min mamma vilket är helt sjukt) skulle bilda band och behövde en sångare/sångerska. En snubbe jag inte tyckte skulle vinna vann, sånt som händer. Bra som sjutton var det dock! Synd att det inte går längre, fast det är väl ganska logiskt att det inte gör det. Något liknande borde dock dyka upp i TV-rutan snart tycker jag.

Dilana sjöng många låtar som ger mig rysningar. T.ex. Mother Mother, I want you to want me, Zombie och Lithium (den var grym). Magni var också rätt grym sångare, speciellt när han sjöng Stone Temple Pilots låt Plush. <3








I miss this show on TV called Rockstar: Supernova. It was almost like idol but only with rock music. Tommy Lee, Jason Newsted, Gilby Clarke was looking for a singer for their new band. I really miss that show. Something similair should start running again so I can watch it! Dilana sang some awesome covers that gave me the chills, like Mother Mother and Lithium, and Magni sang some good ones too, especially Plush by Stone Temple Pilots.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0