Will you still love me tomorrow?

Idag hade jag absolut inget att göra. Jag tog därför en massa bilder på mig själv och lekte lite dåligt med dom. Här är några av resultaten... Inte för att det är så värst kul att kolla på haha, men i brist på annat så får ni detta.
















 

 




(Outfit från Zara, JC, Vagina, Glitter och... Nilsson?)




I had nothing to do today. Therefor I took pictures of myself and played with them a little. Here is some of the results.. Not that they're that much fun too look at, but in lack of anything else I give you this.

Kommentarer
Postat av: My-san

Fan vilka snygga bilder keeks och riktigt nica tights! Jag måste skaffa nya leopardben också. Snart ut och festa och fota som galningar i natten!

2009-09-11 @ 21:32:45
URL: http://murdle.webblogg.se/
Postat av: Prostastjärt

Tack dudette <3 Ja gört. Jaaa det var så längesen! Bli frisk beezy så vi kan göra stan osäker

2009-09-11 @ 23:48:08
URL: http://prostastjart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0