Uuuurgghhh

Ni vet när man har haft den där jobbiga fyllan, då man dricker alldeles för mycket, liiite för snabbt, och blir lite borta sådär? Det hade jag igår. Inte ok. Jag vill säga aldrig mer, och ska försöka undvika det, men jag har en känsla av att det inte var den sista gången. Men jag vill inte. Det är inte kul. Från och med nu blir det till att långsamt smutta i sig av drickan. Njuta av varenda liten droppe. Det ska jag!


Min käre mor gick precis till affären, jag gav henne en 50-lapp och bad henne köpa ostbågar och cola. GÖTT!







You know when you get into that nasty drunk state, when you drink way too much, a liittle too fast, and get kinda out of it? I was in that state yesterday. Not ok. I want to say never again, and I'm gonna try to avoid it, but I have a feeling that it wasnt the last time. I dont want to though. It's not fun. From now on I'm gonna drink slowly. Enjoy every little drop. I am! My dear mother just went to the grocery store, I gave her a 50 (SEK) and told her to buy cheese puffs. Yummy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0