If and buts were cocks and nuts, I'd be getting gang banged right now.

Idag är jag relativt glad! Fick mitt personalkort. Inte för att det ger så fruktansvärt mycket rabatt genom det, men ändå. Förstår inte hur dom kan vara så snåla egentligen. På min förra arbetsplats, där jag bara jobbade extra så fick jag dubbelt så mycket rabatt. Oh well. Man får väl vara glad för det man får antar jag :)

På tisdag nästa vecka så är det dags för en ny tatuering. Ska bli så jävla nice! Alice i Underlandet here I come.






Im relatively happy today. I got my staff card (discount card). Doesnt give me that much discount, but it's better than nothing. I got twice as much at my old job. Got my appointment at my tattooer next week on tuesday and Im very excite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0