För jag är lycklig, för jag är lycklig

Ett tag där trodde jag att jag inte skulle få mina älskade skor från Ellos. Leveransdag 10 dec stod det sist jag kollade. Nu fanns det på lager helt plötsligt så det var bara att beställa. Nu har jag skor, jacka, fina enkla toppar och lite annat smått och gott till hösten. Det känns bra! Nu får det ta och bli höst på riktigt tycker jag. Det är så härligt och fint. Bara det inte regnar allt för mycket dock.











(Bilder tagna från flickr och här.)






For a while there I thought I wouldnt be able to get my precious shoes. Delivery date Dec 10 it said last time I checked. Now, out of the blew, they had a few in stock, so  I hurried up and ordered them. So now I have shoes, a jacket, a few tops and some other things to wear this fall. Great success! Im ready for the fall. Not so much the rain though.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0