Mens är en bitch sen dör man

Fyyyyy fan. Jag har feeeeting mensvärken. Ni anar inte. Jag tror jag har kommit lindrigt undan alla dessa år och som straff för det så har jag nu fått den största av mensvärkar. Jag var på väg hem från systemet och hade glömt busskortet så jag fick knata hem. Ungefär vid vårdcentralen bröt helvetet ut. Blev helt jävla kallsvettig och kunde knappt gå rakt. Jag måste sett sjuk ut. Gaaah asså det kan inte vara mänskligt det här. Varför ska vi få inre smärtor en gång i månaden? INTE humant. Just nu sitter jag i fosterställning och försöker andas normalt.

Kan inte ens föreställa mig hur det kommer vara att föda barn. Pusha ut en unge vars huvud är jag vet inte hur många gånger större än hålet. Fy fan. Usch. Kejsarsnitt? :)

Jag mår illa. Det har jag aldrig gjort förut, relaterat till mensvärken alltså. Inte kul. Jag som ska på grillning hos Mary och allt.

:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0