Kwalitätschwein

Finns så mycket skit på min iPod som jag måste få bort sen finns det en hel del bra skit som inte finns på min iPod som jag vill lägga till. IPRED-fittelagen gör det dock lite svårt för mig, eller inte. Är nog mest lat. Får ta tag i detta på mina lediga dagar, om jag ens hinner då haha.

Intensiv vecka in front of me, men jag ska klara!

Kl är nu 01:20 sisådär och jag har fortfarande inte hämtat min rena tvätt från torkskåpet i tvättstugan. Ack och ve. Latheten har tagit över mig helt. Imorn ska jag göra ännu ett försök till en tidig morgon med nyttig frukost och träning. Får väl se hur det går. Om det är sol så blir det nog till att sola på altanen. Mihi. Den ska nu hämtas sen blir det nog sängen, efter att jag har bytt lakan. Jävla schwein.

Godnatt på dig, ja just dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Thanks... Natt natt på dig med hun.

2009-05-28 @ 16:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0