Who are you tryin to get crazy with, ese? Don't you know I'm loco?

Igår blev det inställd utgång, film (Barnhemmet) med My + systrar och kompis, Garageband där vi skapade ypperligt bra musik om jag får säga så myself, sen lekte vi med photo booth och gjorde knasiga filmer. Kewl kväll, mhm. Lyssnade även på Richard Cheese.


Ser ut som om jag eventuellt har en tid hos Swahili Bob's den 21 april! Det blir Alice i underlandet denna gång på min vänster axel/arm. Halvsleeve. Oh yes.

Thats all folks

Kommentarer
Postat av: My <3 <3

Ooohhh Booya, jag längtar tills den 21:a! Då<kanske det är vår dessutom,<då< ska jag älska med din arm!



Kickilickilicki, Jag<hejar på dig min skön, imorn äre dylaan ioch du ska ha så kuuul!!











Ajuste, förlåt att jag aldrig kom till batuningen, jag orkade bara inte, så kom jag aldrig ihåg att meddela er!



förlåt att jag inte kan skriva, det är toves tangentbord som är typ "Compact key" Och jag fattar inte hur man skriverklpångsamt eller rättar fel½ Så, dorry!

XOXO

2009-03-22 @ 21:34:51
URL: http://murdle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0