Big Brother's watching youuu

Igår kväll satt jag och glodde på Big Brother, som går i repris på typ TV400 eller nån annan sån där TV4-kanal, och fan vad jag saknar det. Säsongen dom visar just nu var ju typ den bästa också (den och den från 2002). Den då Danne vann, och Linda var med, och Maruska. Hahaha Maruska. Hon var konstig. Jag satt och mindes tillbaka till en tid som var helt jävla underbar. Så många citat från den säsongen, plus allt annat som hände runt omkring den tiden... Jesus. Linda Rosing. Vilken jävla... Hon är beyond sorlig. I detta hus var hon ju iaf någolunda "normal." Hennes ansikte som ut som skit och hon var lite uppsvälld, dansade som en kråka och bar vita linnebyxor och en vit top kort nog så att magen visades. Hennes bröst tänkte hon inte på att hon skulle dölja framför kameran, utan det var av med toppen och så kör vi.

Linda då och Linda nu ser ut och beter sig som två helt olika människor. Jag antar att man ändras mycket när man blir B-kändis. Programmet Den rätte för Rosing är ju typ en blandning mellan spya och diarré. Stackars människa. Hånglar (och troligtvis har sex) med en 19-årig Hugo som ringer sin mamma för att få hjälp med att skriva ett tal till tjejen han påstår sig vill ha. Hon är ju för fan 35 år. Och inte var det många som kom på hennes 35årsfest heller förresten. B-kändis fest utan kändisar. Då har man.. lyckats!?

Försökte leta upp en bild på hur gräslig denna människa såg ut då, och hur äckligt hon tuggar sin mat. Fast mattuggandet går ju iof inte att visa.. Tänk på nån som äter mat äckligt så har du typ Linda. Vacker utan spackel? Inte hon. Ledsen. Nu är ju botox hennes hobby så man lär ju inte få se henne som hon såg ut i BB än på ett tag. Vet inte om jag ska skratta eller gråta för inte ser hon bra ut nu heller. Som sagt. Stackars människa.

Nä jag vet faktiskt inte riktigt vad jag håller på med. Varför skriver jag om Linda Rosing? Ville bara säga att reprisen av Big Brother 2003 är underbar. Dom borde visa 2002 också. Och jzg vet att jag kanske är ensam om att tycka detta, om man kanske inte räknar med Linn. Haha.

Toodles


Kommentarer
Postat av: Pete

Kul att vara hennes unge.

2009-04-01 @ 13:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0